Varukorg
Din varukorg är tom
Höganäs Bokoutlet

Sök artikel

Betalsystem

Hjälp / FAQ

1. Hur kan ni ha så låga priser?

Vi köper in i stora partier direkt från förlagen. Vi väljer bland alla titlar som förlagen har ett överskott av och väljer ut dom bästa titlarna. Dom flesta av våra titlar utkom för 2-4 år sedan. Våra priser ligger oftast på 50-80% lägre än vad dom tidigare har kostat i bokhandeln, i bland ännu lägre! 

2. Är böckerna nya eller skadade?

Självklart är böckerna nya och inte skadade! Det är exakt samma bok, i samma utgåva och upplaga, som om du hade köpt den i en vanlig bokhandel (eller på en nätbokhandel).

3. Hur mycket kostar frakten?

Frakten kostar 45:- oavsett hur mycket (eller lite) du beställer för. Vi skickar med DHL som levererar till ditt närmaste uthämtningsställe.  När dina varor har kommit fram så får du ett SMS från DHL med ett referensnummer som du använder när du ska hämta ut varorna.

4. Hur kan jag betala?

Enklast betalar du via Payson. Payson samarbetar med Visa, MasterCard och internetbanker. Tryggt och säkert! Du kan läsa mer om Payson på www.payson.se Du kan även välja att förskottsbetala till vårt bankgiro-konto, eller om du vill hämta dina varor i vår butik så väljer du det alternativet.

5. Hur lång tid tar det innan jag får mina böcker?

Vi försöker skicka iväg alla orders inom två arbetsdagar från att vi mottagit betalningen. Det betyder att normalt så får du dina varor inom 3-4 dagar efter att du lagt din order. Snabbast går det om du valt att betala via Payson - då får vi en omedelbar bekräftelse när betalningen är genomförd. Väljer du att förskottsbetala till vårt BG så tar det oftast någon arbetsdag innan vi får bekräftat att betalningen är inkommen. Under vår högsäsong i butiken - från midsommar och 5 veckor och framåt, så kan det ta några extra dagar med leveransen.

 6. Hur kan jag kontakta er?

Enklast skickar du ett email till : info@hoganasbokoutlet.se Du kan även nå oss på telefon 073 - 922 56 64 (vi har dock inte alltid möjlighet att svara i telefon, då vi ofta har mycket kunder i butiken).

7. Problem?

Har något gått fel? Er order har inte kommit fram, en vara är skadad/defekt mm Kontakta oss så löser vi det!

8. Skickar ni till utlandet?

Ja, men frakten kostar lite mer. Kontakta oss per email (info@hoganasbokoutlet.se) så återkommer vi till er med ett pris på frakten. Vi skickar över hela världen!

Powered by Mynta